Follow my blog with Bloglovin nownowdoit: sock? cz.2

Translate

wtorek, 19 listopada 2013

sock? cz.2




Jeden sweter to zdecydowanie za mało. Zresztą sami na pewno w swojej szafie macie więcej niż jeden ciepły sweter. Dlatego też postanowiłam zrobić więcej sweterków dla telefonów. Im też należy się jakieś urozmaicenie, przecież ciągle wyglądają tak samo, to mogą mieć inne "ubranka". Ten powstał z szarej włóczki z niebieskim pomponikiem. Ostatnio na dworze jest naprawdę zimno, szczególnie wieczorami, dlatego trzeba swoje telefonu ubierać w swetry. Mój na przykład bardzo to lubi. Ostatnio był bez swetra i zaciął się na dobrą chwilę, samodzielnie pisząc sms-a. :) 
W pudełeczku czeka jeszcze jeden sweterek szary, z pomponem w zupełnie innym kolorze ale to następnym razem.. 

paniszyjka@gmail.com


6 komentarzy:

  1. hahah nigdy nie myślałam tak o telefonie, ale może faktycznie warto o niego zadbać zimową porą :) aż się wzruszyłam na myśl, że marznie bez sweterka biedaczek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek sympatyczny, może też przyodzieję mój telefonik na zimę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne połączenie kolorystyczne. ;))) Uwielbiam takie gadżety. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze sa takie cieple kubraczki do telefonu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń