Follow my blog with Bloglovin nownowdoit: sock? sweater?

Translate

sobota, 16 listopada 2013

sock? sweater?



Idzie zima, zatem nie tylko nam powinno być ciepło ale także naszym sprzętom. Zawsze mój telefon w zimie był ubrany w "skarpetę" z sieciówki, która niczym nie zachwycała. Zazwyczaj jeden kolor albo wielokolorowe, niczym się nie wyróżniające. Tej zimy a raczej już jesieni, postanowiłam coś zmienić. Samodzielnie wykonałam sweterek dla mojego telefonu i dzięki temu wiem, że nie tylko będzie mu ciepło ale także będzie wyglądał bardzo ładnie! 

PS. Z racji tego, że chciałam trochę urozmaicić "życie" swojego telefonu zrobiłam mu jeszcze inne sweterki ale to już za jakiś czas. 


Masz jakieś pytanie? 
paniszyjka@gmail.com


7 komentarzy:

  1. Cudeńko ^^
    Ale mój telefonik byłby zadowolony :)
    Cieplutko by mu było,bo jak wiadomo w torebce nie zawsze jest ciepełko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Kolorek bardzo optymistyczny. ;) Ja niestety nie umiem ani szydełkować ani robić na drutach. ;/
    Dziękuję za odwiedziny u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedzny :)
    fajna ta "skarpeta" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. Czekam na więcej :)

    www.haukotella.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne etui. Bardzo fajnie prezentuje się splot:)

    OdpowiedzUsuń